?

Log in

No account? Create an account
Niggets

> Recent Entries
> Archive
> Friends
> Profile
> previous 10 entries

August 19th, 2005


01:11 pm
Video provided by VideoCodes4U

(Leave a comment)

August 5th, 2005


07:37 pm - ONE MORE TIME
I miss you Claudia Gonzalez.
Current Mood: sadsad
Current Music: Stain'd-Mudshovel

(Leave a comment)

May 1st, 2005


08:46 pm - :(
Damn i shouldnt have said shit. I should have just kept my mouth closed and just get through it. Oh well life goes on I guess and it can only get better than how im feeling. I still wanna be friends with Denise and hope she doesnt think of me any less. Im happy for you and Abe and wish you many children ;p Like i said ill get over it and will hopefully find some one as cool a you Denise.
Current Mood: jealousjealous
Current Music: the sound of my mom watching tv

(Leave a comment)

04:31 pm - SON OF A BITCH!!!!!!!!
OMG i cant belive how fast and how hard i fell for Denise. In all of my 17 years on the face of this planet ive never cared for a girl as much as I care for Denise. I cant stop thinking about her. She is on my mind 24/7. The only relief i get is when i sleep but it gets worse when im in bed lookin up at the ceiling. I accidently saw one of her letters she wrote to abraham in her little pink book when i went over on saturday and i saw how much she cared for him. I got really depressed after seeing this because I didnt have this with her.Wat did he do that got her to love him like that? Does she really want to be with me or was she lying? I kinda wish she never called me last sunday or never went to the mall and movies so I wouldnt feel like shit. Its not her fault its my own. Everytime a beautiful girl gives me a lil attention i fall for her. It happend with Melanie, it happnen with Roxy, and now with Denise. Abraham is, in my eyes, the luckiest guy in the world,

(Leave a comment)

December 5th, 2004


08:29 am
WHRRRRRRRRRRROOOOOOOOOAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!(SPIT)(PATEENG!!!)
Current Mood: restlessrestless
Current Music: Sparta-Sans Cosm

(1 comment | Leave a comment)

November 18th, 2004


03:19 pm - UTEP
wow i cant belive little UTEP is no. 24 on the ESPN poll. its been a week since i heard this and im still tripping out. What makes it better is that my dad bought tickets to saturdays game but the bad thing is i have to work from 2 to 8. im gonna see if i can get that day off but i also dont want to because i need the money to buy my seXBOX lol.
Current Mood: excitedexcited
Current Music: My First Song- Jay-z

(Leave a comment)

November 5th, 2004


05:39 pm
i wish i knew how to play the piano
Current Mood: groggygroggy
Current Music: clocks- coldplay (dont ask why)

(Leave a comment)

03:19 pm
"YOU COULD GIVE ME THE WORLD AND I WOULDN'T MEAN ANYTHING
BUT YOU COULD GIVE ME A FLOWER AND IT WOULD MEAN THE WORD"
-THE SIMPLE THINGS OF LIFE-

nice
Current Mood: blahblah
Current Music: minus the bear

(Leave a comment)

November 3rd, 2004


06:54 pm - A quote
i came up w/ this quote while i was helping my sister write a poem for home work.

I work hard so you can have it easy
Cuz my goal is to see you happy thats whatll truly please me
Something you have to know is that ill treat you like royalty
And all i ask in return is for your loyalty.

kinda fruity, huh. Heres one my friend told me

"Life is not measured by the breaths we take, but by the moments that take our breath away."
Current Mood: coldcold
Current Music: Ape Dos Mil- Glassjaw

(1 comment | Leave a comment)

November 2nd, 2004


03:08 pm - Copy
So friday is Hanks plays Eastwood and its thier last game evr. I might go and if i do i hope its as fun as the last game was. Well it wasnt so much the game that was fun but what me and my friends did after... right puddles?

VOTE NADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yeah right. Were screwed between a poor leader and a ketchup eating baby killer.

Im copying wat a friend did in his journal

One by one, ticking time bombs won
It's not the secret of the government
That;s keeping you dumb
Oh, it's the other way around - wait...
What's that sound?
One by one, baby, here they come.

He wants it easy; he want it relaxed
Said I can do alot of things, but I can't do that
Two steps forward, then three steps back
...Alright

"Won't you take a walk outside?"
-Oh no.
"Can't you find some other guy?"
-Oh no.
"1 9 6 9 what's that sound?"
-Oh no.
Keeping down the underground

Oh no...

The end has no end the end has no end
The end has no end the end has no end

He want it easy; he want it relaxed
Said I can do alot of things, but I can't do that
Two steps forward, then three steps back
It won't be easy

"Won't you take a walk outside?"
-Oh no.
"Can't you find some other guy?"
-Oh no.
"1 9 6 3 what's that sound?"
-Oh no.
Keeping down the underground

Oh no...

The end has no end the end has no end
The end has no end the end has no end
The end has no end the end has no end
The end has no end the end has no end...

The End Has No End- The Strokes
Current Mood: blahblah
Current Music: The End Has No End- The Strokes

(1 comment | Leave a comment)

> previous 10 entries
> Go to Top
LiveJournal.com